دکوراسیون, مبل راحتی

بهترین ایده برای تزئین راهرو های کوچک

راه پله ها بیشتر از اتصال سطوح  مختلف در خانه شما انجام می دهند. حضور بصری آنها یک بیانیه معماری است. طرح های زیبای راه پله را برای تکمیل استایل خود بیابید، از پله های مارپیچ گرفته تا طرح های چوبی براق.

 

  • اجازه ندهید متراژ شما را عقب نگه دارد : 

متراژ محدود لزوما به معنای فضا در طراحی نیست .وقتی نوبت به تزئین یک راهرو کوچک میرسد ،از چیدمان باریک یا در های نامناسب نترسید .میتوانید با مجموعه ایده های تزیین راهرو های کوچک ما ، از جمله دیوار های شخصی شده ، نور پردازی منحصر به فرد ،پله های غیره منتظره و کاغذ دیواری طرح دار برجسته ،سبک و شخصیت زیادی به کوچک ترین فضا اضافه کنید .چه بخواهید با رنگ های زیادی به کوچک تزئین فضا ها اضافه کنید چه بخواهید با رنگ های روشن جلوه ببخشید یا یک پالت رنگ خنثی را ترجیح دهید ،برای هر سبک و بودجه ای چیزی وجود دارد .

    1)بگذارید نور وجود داشته باشد : 

راهرو های باریک ثابت میکنند که برای بیان سبک خود به متراژ زیادی نیاز ندارید .یک یا دو عنصر طراحی برای افزودن یک فاکتور شگفت انگیز کافی است و نور خوب این قدرت را  دارد که یک فضا را متحول کند .اگر راهرو شما فاقد فضای دیواری است ،نصب یک لامپ سقفی را در نظر بگیرید .یک چراغ آویز همراه با مجسمه ای چشم نواز توجه را به خود جلب میکند .یک عنصر تزئنی اضافه میکند و حس ارتفاع را ایجاد میکند .یک نوار سبز عمودی در این درب ورودی بیشتر بر ارتفاع اتاق تاکید میکند و رنگی بازیگوش به آن اضافه میکند.

    2) از کف تا سقف : 

کفپوش سفید یا کاغذ دیواری سفید از کف تا سقف ،جزئیات طراحی ظریفی را به سبک خانه های روستیک و روستایی اضافه میکند .دیوار های سفید را بزرگ تر نشان میدهند و یک نیمکت ساده مشکی به دیوار های سفید تضاد چشم نوازی را ایجاد میکند .

     3) اضافه کردن مجموعه از تابلو ها : 

یک مجموعه هنری التقاطی این راهرو کوچک را پر از رنگ میکند .یک دیوار را گالری خود کنید و از کف تا سقف را شامل قطعات مدن و سنتی و مناظر انتزاعی و قاب هایی با رنگ ها و اندازه های مختلف برای جلوه ای خاص تر استفاده کنید .از آویزان کردن آثار هنری به روش های ارگانیک با همان طوری که دلخواه شما هست نترسید ،قاب های کوچک و بزرگ را با هم مخلوط کنید اشیا را بالای در آویزان کنید .دیوار گالری میتواند پر از خاطرات خانوادگی جذابیت و لمس شخصی را به این راهرو کوچک میافزاید .قاب های سفید ظاهری منسجم ایجاد میکنند در حالی که اندازه ها و شکل های مختلف و اضافه کردن مونوگرام های خانوادگی به جذابیت  بصری بیافزاید . یک نیمکت سبز روستیک، رنگی را اضافه میکند و انتخاب مناسبی برای پر کردن فضای باریک است و چند بالش طرحدار و یک شال مبل ظریف با رنگ های جیغ میتواند یک گوشه دنج و گرم را به شما ببخشد .

       4)تصویر زمینه : 

اگر راهروی باریکی دارید که به اندازه کافی بزرگ نیست تا یک تکه مبلمان را در خود جای دهد ،کاغذ دیواری بهترین گزینه است .کاغذ دیواری با طرح سبز و سفید یک راهرو کوچک را کاملا متحول میکند .هنگام استفاده از یک الگو در مقیاس بزرگ آثار هنری را ساده نگه دارید .

 

      5)رایزر پله را تزئین کنید : 

وقتی نوبت به تزئین راه پله در راهروی کوچک میرسد ،با رنگ آمیزی پله ها خارج از جعبه فکر میکنید .این راهرو پیچیده دارای یک میز کنسول زیبا و دو نقاشی انتزاعی بزرگ است .راه راه های سیاه و سفید و نقوش بامبو روی رایزر ها با پالت رنگ خنثی میتواند اثر هنری زیبایی ایجاد کند ،برای تزئین رایزر ها میتوانید از برچسب های طرحدار،کاغذ دیواری های پوست کنده یا کشیدن طرح های  نقاشی شده با دست استفاده کنید .کاشی‌های سرامیکی  طرح‌دار روی پله‌ها نشان‌دهنده سبک پیچیده این خانه است و از الگوی و جذابیت معماری به راه پله اضافه می کند.

 

       6)یک شلف برای تابلو ها یا اکسسوری ها اضافه کنید : 

شما میتوانید مجموعه ای از عکس های سیاه و سفید که روی شلف قرار گرفته اند ،این راهرو های کوچک را تزئین میکند .دیوارکوب های زیبا تمام خطوط مستقیم را در هم میشکند و نور محیطی دنج را اضافه میکنند .

 

  • ممنون از نگاه و توجه زیباتون .به نظر شما دیگه چه مواردی رو میشه به راهرو  ها و راه پله های کوچک اضافه کرد؟ 

emi

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *