تاریخچه مبلمان, دکوراسیون

مبلمان چند سال عمر میکنند ؟

چه زمانی باید مبلمان خود را تعویض کنید؟

 

    میز مطالعه

 

     اگر میز تحریر می‌لرزد یا کشوها به راحتی باز و بسته نمی‌شوند باید تعویض شود. اکثر میزها با تغییر نیازهای کار و تکنولوژی       تعویض می شوند.

 

   مبلمان پاسیو

     مبلمان پاسیو چه از چوب حصیری ، چه پلاستیکی یا فلزی ساخته شده باشد، زمانی که ناپایدار شده و وزن یک بزرگسال را       تحمل نمی کند، باید تعویض شود .شما می توانید با دور نگه داشتن مبلمان از تابش مستقیم نور خورشید، تمیز کردن منظم       و نگهداری مناسب در فصل خارج از فصل، عمر آن را افزایش دهید.

 

    تشک

     تشک شما احتمالاً بیشترین استفاده را در مبلمان منزل شما دارد. زمانی که افتادگی داردو دیگر پشتیبانی لازم برای خواب         آرام شبانه بدون کمردرد را فراهم نمی کند،  باید تعویض شود .

 

    با مبلمان قدیمی خود چه کار کنم؟

 

    هنگامی که تصمیم به تعویض مبلمان خود می گیرید، بسته به کیفیت قطعه، گزینه های مختلفی برای دور انداختن مبلمان          قدیمی شما وجود دارد:

  • آن را دور بریزید : اگر مبلمان دیگر برای استفاده ایمن نیست، غیرقابل تعمیر شکسته شده است، یا آلوده به حشرات است، باید به درستی دور ریخته شود. برای قوانین جمع آوری زباله با شهرداری محلی خود تماس بگیرید.

 

  • کمک مالی : موسسات خیریه، فروشگاه‌های دستفروشی، و پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها از دریافت مبلمان با کیفیت خوب و قابل استفاده خوشحال هستند. حتی ممکن است برای تحویل گرفتن به خانه شما بیایند. 

 

  • فروش آن : اگر می خواهید مبلمان بفروشید، بازارهای آنلاین متعددی وجود دارد. عکس های واضح بگیرید و در مورد وضعیت قطعه صادق باشید. یا، فروش حیاط داشته باشید.

 

  • از آن عبور کنید : بزرگسالان جوان اغلب از دستمزدها استقبال می‌کنند، حتی اگر مبلمان کاملاً سلیقه آنها نباشد به عنوان راهی برای تجهیز یک آپارتمان یا خانه جدید. اگر این قطعه یک میراث خانوادگی است، از اقوام خود بپرسید که آیا دوست دارند آن را داشته باشند و اول مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *